A dozen Orang Meninggal dunia di Long Weekend Kemalangan, Apa Dengan Mereka Dengan Kecederaan dan Penyakit lain?

A dozen Orang Meninggal dunia di Long Weekend Kemalangan, Apa Dengan Mereka Dengan Kecederaan dan Penyakit lain?

Sekurang-kurangnya sedozen orang mati dalam kemalangan kereta pada hujung minggu Hari Victoria lama di Lebuh Raya Kanada. Ia membuatkan seseorang tertanya-tanya berapa ramai orang yang berada dalam kemalangan dan kecederaan yang dialami yang tidak dilaporkan.

Ramai orang yang bertujuan untuk menikmati aktiviti luar yang besar muncul di farmasi tempatan mereka atau klinik berjalan masuk. Menyimpan beberapa ubat semula jadi pula boleh menghindari gejala yang tidak menyenangkan tanpa kesan sampingan yang berbahaya. Mereka juga boleh menyelamatkan kamu dari duduk di klinik berjalan-dalam yang sibuk apabila anda ingin menikmati hujung minggu berharga anda.

Berikut adalah beberapa cadangan untuk membantu diri anda kekal baik pada bulan-bulan musim panas. Jika anda mengalami mana-mana gejala yang teruk, tidak teragak-agak untuk mendapatkan rawatan perubatan atau perkhidmatan kecemasan perubatan yang betul.

* Bites Bug: Apis Gel besar untuk nyamuk atau tawon menyengat. Anda boleh mengambil Apis 30CH secara dalaman dan menggunakan gel luaran.

* Poison Ivy: remedi homeopati Rhus. Tox dan Calcarea sulf. 6X sentiasa bekerja untuk pelanggan saya yang mengalami gatal ini.

* Kecederaan: pelet Arnica dan gel merupakan penyelesaian terbaik bagi kecederaan, ia membantu untuk mempercepatkan penyembuhan dan mengurangkan kesakitan.

* Sunstroke: Lachesis Mutus 30CH, adalah berguna untuk sakit kepala yang disebabkan oleh pendedahan matahari. Natrum Mur. adalah satu lagi ubat kelengar kena matahari yang besar di mana terdapat kecenderungan untuk menjadi sensitif kepada matahari.

* Keletihan: minuman hujung minggu panjang di bawah sinar matahari boleh pergi hak untuk kepala anda. Jika anda mendapati diri anda cepat marah dengan sakit kepala selepas malam minuman yang menyegarkan, cuba Colubrina 30CH, empat pelet dua kali sehari. Ia berfungsi keajaiban.

* Alahan: Berada dalam alam semula jadi adalah baik untuk jiwa; Walau bagaimanapun, sebahagian daripada kita mendapati bahawa ia tidak begitu baik untuk gejala alahan kami. Allium Cepa merupakan ubat yang baik untuk gejala alahan akut seperti hidung gatal dan berair. Debunga 19 30CH berguna untuk mengurangkan gejala alergi dan mengandungi alergen biasa dijumpai di Kanada.

Walaupun ramai di antara kita cuba untuk kekal sihat, kita mungkin terdedah kepada pengaruh alam sekitar. Saya mengesyorkan menyimpan koleksi kecil ubat-ubatan homeopati pula membungkus kecemasan supaya anda boleh menikmati hari berharga hangat kami semasa mereka masih ada!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar